Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh a vývoj webovské aplikace pro ověřování znalostí studentů
Meixner, Jaroslav ; Jelínek, Mojmír (oponent) ; Molnár, Karol (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout a realizovat systém s webovým rozhraním, který automatizuje ověřování znalostí studentů pomocí náhodně generovaných testů. Důležitou podmínkou je každému studentovi vygenerovat unikátní test, který má mít vzájemně zamíchané pořadí otázek a jejich odpovědí. Odpovědi mohou být správné i nesprávné. Pro vytváření testů byl zvolen systém Moodle, který je vytvořen na platformě open source a pro potřebné změny je možné jej rozšířit a upravit. Systém Moodle byl vhodně upraven dle požadavků zadání a jeho korektní chování bylo prakticky ověřeno ve volitelném předmětu Praktikum Informačních sítí.
Implementace e-learningového systému v organizaci
Kašpárek, David ; Chrást, Aleš (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na výběr, konfiguraci a implementaci e-learningového systému s ohledem na jeho výkon, spolehlivost a funkce, což vede ke zjednodušení a zkvalitnění procesu učení a vzdělávání v organizaci oproti tradičnímu vzdělávacímu procesu. Výsledkem by měl být e-learningový systém šetřící nejen pěněžní, ale i lidské zdroje.
Application design for test question generation
Žoldoš, Petr ; Kouřil, Jiří (oponent) ; Lambertová, Petra (vedoucí práce)
The purpose of the Bachelor work is to design and implement secure database management system. It's task is management of the test questions in an user-friendly application. It allows user to insert and erase questions, edit them, sort them by groups as well as export them to external XML files. The theoretical part is dealing with characteristics of used programming languages. Second part is about building the database system and describing the way it works.
Elektronická podpora předmětu Počítačový hardware
Tomek, Mário ; Panáček, Tomáš (oponent) ; Ošmera, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením elektronického kurzu, navržením spolehlivého systému podpory zkoušení a také přípravou a návrhem testových otázek pro předmět Počítačový hardware. Součástí práce je také doplnění grafického rozhraní systému Moodle pro generování úloh typu „Cloze“, neboli „Doplňovací úloha“. Podstatnou část práce tvoří především navržení vlastního E-learningového informačního systému. Prostřednictvím toho systému mají studenti možnost vzdělávat se a předem se připravit na úspěšné ukončení semestru složením elektronické zkoušky.
Ubiquitous Learning
Sobotka, Miroslav ; Zbořil, František (oponent) ; Křena, Bohuslav (vedoucí práce)
This MSc Thesis was performed during a study stay at the Université de La Rochelle, France. This work is devoted to the ubiquitous learning and the ontology mapping. The former part presents the environment of ubiquitous learning and available tools. The aim is to show the way to the mobile content creation, using the LMA software and the realization of the virtual learning environment - installation, testing and setting up of the Moodle open source course management system. The ontology mapping part acquaints readers with ontologies and ontology mapping, the aim is to analyze available resources, to choose suitable tools and finally to realize own implementation of ontology mapping algorithm. This work is a part of the MAPLE project, the overall objective is to enable realization of pedagogical framework for a mobile, active and participative learning environment.
E-learningový kurs
Šenfeldová, Iveta ; Rychlý, Marek (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Informační technologie jsou v dnešní době každodenní podstatnou součástí studentského života. Současné e-learningové technologie jsou založeny na klasickém vztahu učitel-student. Tato práce představuje nový směr, jak učinit učební proces efektivnejší pomocí zvýšení interakce mezi studenty.
Význam cizích jazyků pro přijetí na pracovní pozici
Křenek, Lukáš ; Konečná,, Zdeňka (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce poukazuje na skutečnost, jak důležitá může být znalost cizích jazyků pro přijetí na pracovní pozici, o kterou usilujeme již studováním vysoké školy. Popsána je paměť, učení, zapomínání a rovněž metody, podle kterých lze hlavní tezi potvrdit. Jednou z nich je podání dotazníků firmám, aby byly zjištěny požadavky zaměstnavatelů a dalšími jsou jazykové testy, které budou skládat studenti prvních a třetích ročníků. Testy poslouží ke zjištění jazykové úrovně studentů. Posledním objektem práce je zaměření se na možnosti udržování cizojazyčné gramotnosti.
Názvosloví anorganické chemie Tvorba e-learningových studijních materiálů
Zubek, Piotr ; Pilátová, Ivana (oponent) ; Richtera, Lukáš (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je e-learning a tvorba výukového materiálu Názvosloví anorganické chemie. V teoretické části je pojednáno o definicích a vymezení pojmu e-learning, jeho vývoji a moderních trendech v tomto dynamickém odvětví vzdělávání. Teoretická část dále obsahuje rešerši současného stavu webu v oblasti výuky českého anorganického názvosloví. Krátce je rovněž prezentován autorský systém Adobe Flash, ve kterém byla vytvořena výuková aplikace Názvosloví anorganické chemie. V praktické části jsou zpracovány výsledky dotazníku provedeného na vzorku 451 studentů FCH VUT v Brně a zanalyzovány chyby studentů získané z databáze systému MOODLE. Závěr praktické části je vyhrazen popisu výukového materiálu, který je primárně určen jako doplněk pro výuku názvosloví anorganické chemie na FCH VUT v Brně.
G Suite at Universities: Possible Benefits and Risks
Macek, Martin ; Haupt, Jaromír (oponent) ; Ellederová, Eva (vedoucí práce)
The purpose of this bachelor’s thesis is to describe and compare information systems of four Czech universities, specifically Brno University of Technology, Masaryk University, Tomas Bata University in Zlín, and the Mendel University of Brno. The thesis focuses on the overall appearance and design of the described information systems, with a focus on organisation, clarity, and navigation between modules and system applications. Besides, the bachelor’s thesis concentrates on particular modules of information systems, especially on schedules, emails and messages, file storages, and learning management systems - these modules are analysed and evaluated by students at the universities in the practical part of the thesis. Moreover, the thesis analyses and describes Google Apps, its security and privacy, and the practical part questions usage of Google Apps in personal and university life. The thesis also discusses and focuses on synchronisation and conversion of information systems to G Suite based on the quantitative research findings.
Aviation Phraseology Study Tool
Lacková, Karolína ; Červenka, Miroslav (oponent) ; Šoustek, Petr (vedoucí práce)
This thesis deals with creation of study tool for teaching aviation phraseology. Theoretical part is focused on explanation of communication at controlled and non-controlled airports. It deals with learning platform Moodle and also defines other already existing softwares for aviation phraseology. Practical part is targeted on creation of study tool for teaching aviation phraseology in module E-learning in Information system of VUT.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.